Problemer med at forbinde til Cisco 837 ro~
Fra : rondo

Dato : 20-09-04 08:55

Jeg skal forbinde min laptop til en Cisco 837 router via en
hyperterminal for at konfigurere routeren, men når jeg prøver at
forbinde, får jeg denne meddelelse: "Another program is using the
selected Telephony service. Try again after the other program
completes". Meddelelsen kommer uanset hvilken PC jeg prøver at
forbinde fra, og jeg kan vente lige så længe jeg vil, det er den samme
besked, jeg får. Jeg har prøvet at lukke alle andre programmer, og
hvis jeg så kigger i min Task Manager, er der ingen applikationer, der
kører, men jeg får stadig samme besked. Det virker på mig som om, at
det er porten på routeren, der har et problem. Er der nogle kloge
hoveder, som kan hjælpe mig med at få forbindelse til min router? Jeg
skal lige sige, at det tidligere er lykkedes mig, at få forbindelse
til routeren via en hyperterminal, og at jeg forbinder via et console
kabel fra min COM-port til routerens Console port.

Med venlig hilsen
Ronnie