hej hvem kan hjælpe mig
Fra : Jens E Koch

Dato : 19-09-04 15:42

jeg har 2 pc som jeg godt vil ha til at køre på den samme printer hvordan
gør jeg det er der en sted på nette hvor man kan finde noget om det eller
hvad ??
de køre med ( WIN ME )
--
Med venlig Hilsen
Jens E Koch

E Mail : jenskoch@webspeed.dk
Hjemmeside : jens37webbyen.dk
M s n : jens537@hotmail.com

Link
www.smileycentral.com
www.emule.dk
www.godtgrej.dk
www.familieadvokaten.dk
www.netdoktor.dk

Fra : Anders pedersen

Dato : 19-09-04 19:06

On Sun, 19 Sep 2004 16:41:36 +0200, Jens E Koch wrote:

> [...]
> gør jeg det er der en sted på nette hvor man kan finde noget om det eller

Hvis printeren er til slutten pc 1 skal du på denne pc dele printeren
det gøre ved
start>indstillinger>printere
højre klik på printen og vælg deling
vølg et share navn ti printeren og tryk ok

printeren er nu delt

på pc2 sakl der gøres følgene
start>indstillinger>printere
vælg tilføj ny printer

vælg netværksprinter og tryk næste
du kan nu indstaste netværks adtesse til printerens netværks adresse eller
trykke næste
du vælger printereren under pc1 og trykker næste.

Du skal nu instalere driverne til printeren
Mener man skal det med me

På windows 2000 og xp henter den selv driveren fra pc1

Her et link om det samme
http://www.hjemmesideskolen.dk/net/printer.asp

--
Med venlig Hilsen