Program som viser traceroutes geografisk
Fra : Morten Davidsen

Dato : 18-09-04 15:00

Heysa ..

Jeg brugte for et par år siden et program ved navn Neo Trace, som viser på
et verdenskort hvilke hop man ryger over når man laver traceroutes.
Er der kommet nogen gode programmer siden hen til dette? - som nogen vil
foreslå?

På forhånd tak!
/MD

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 18-09-04 15:42

Morten Davidsen wrote:
> [...]
> et verdenskort hvilke hop man ryger over når man laver traceroutes.
> Er der kommet nogen gode programmer siden hen til dette? - som nogen vil

Xtraceroute, gtrace, geotrace er muligheder.

--
Steen Suder

Fra : Morten Davidsen

Dato : 18-09-04 15:58

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
<KLIP>
> Xtraceroute, gtrace, geotrace er muligheder.
Okay ... nogen fordele og ulemper for de forskellige? ...

/MD

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 18-09-04 16:23

Morten Davidsen wrote:
> "Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> <KLIP>

> Okay ... nogen fordele og ulemper for de forskellige? ...

Tjah...det afhænger jo af dine krav.

--
Steen Suder

Fra : Morten Davidsen

Dato : 18-09-04 15:59

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> skrev i en meddelelse
<KLIP>
> [...]
> et verdenskort hvilke hop man ryger over når man laver traceroutes.
> Er der kommet nogen gode programmer siden hen til dette? - som nogen vil
Jeg glemte forresten at nævne at det skal være til Windows!

/MD

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 18-09-04 16:24

Morten Davidsen wrote:
> "Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> skrev i en meddelelse
> <KLIP>

> Jeg glemte forresten at nævne at det skal være til Windows!

Ja.

--
Steen Suder

Fra : Martin Schultz

Dato : 18-09-04 17:04

I indlægget <414c4d33$0$39258$14726298@news.sunsite.dk> skrev Morten Davidsen:
> "Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> skrev i en meddelelse
><KLIP>
> Jeg glemte forresten at nævne at det skal være til Windows!

Visualroute er det eneste windowsprogram der opfylder kravende som jeg
kender.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.