Statistik fra IIS 6.0 ?
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 18-09-04 12:24

Hej,

Er der nogle gode forslag til software der kan lave statistik med grafer
oll. fra logfilerne fra en iis 6.0 ?

/HH

Fra : Nicolai

Dato : 18-09-04 13:21

> Er der nogle gode forslag til software der kan lave statistik med grafer
> oll. fra logfilerne fra en iis 6.0 ?

urchin.com

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-09-04 14:00

On Sat, 18 Sep 2004 13:24:22 +0200, Hans-Henrik Andresen
<hhandresen@_REMOVETHIS_hotmail.com> wrote:

> Er der nogle gode forslag til software der kan lave statistik med grafer
> oll. fra logfilerne fra en iis 6.0 ?

http://www.mrunix.net/webalizer/

-A

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 18-09-04 16:01

Hej,

Denne bruger jeg til mine *nix-systemer med apache, men kan ikke lige få
den til at spille med iis 60 logfilerne

/HH

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-09-04 18:01

On Sat, 18 Sep 2004 17:01:08 +0200, Hans-Henrik Andresen

> Denne bruger jeg til mine *nix-systemer med apache, men kan ikke
> lige få den til at spille med iis 60 logfilerne

Det kan ellers virke ganske udmærket, hvis man bruger et par
øjeblikke på at overveje, hvad det er for et format, IIS spytter
ud.

-A