sikkerhed på trådløst LAN
Fra : kim

Dato : 13-05-01 19:17

Hej
Jeg er igang med at skrive en projektopgave, og mangler lige det med
sikkerheden. Jeg har søgt rundt for at finde information omkring sikkerheden
på trådløst netværk, men har ikke rigtig kunne finde noget. Er der noget man
kan sige generelt om sikkerheden, eller ligger det i det produkt man evt
køber?
Håber at der er nogen der kan give mig oplysninger, evt et link hvor jeg kan
finde det jeg mangler.
Anita

Fra : Jan Chrillesen

Dato : 14-05-01 19:46

kim <fastrups@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> køber?
> Håber at der er nogen der kan give mig oplysninger, evt et link hvor jeg kan

Smut ind på http://www.securityfocus.com/ og søg på "wep"

/Jan