Hva for Tower ??
Fra : Testpersonen

Dato : 14-05-01 19:29

Hejsa NG...

Jeg leder efter et tower som skal have følgende high(big) tower...

Low Noice (ikke kun psu men også selve kabinettet)
5 x 5.1/4" ext.
1 x 3.5" ext (til floppy og IKKE i toppen som alle andre)
4-6 x 3.5" int hd slots med plads til blæser (ikke som i Apoen HX08 hvor er
IKKE er plads til noget)
Og så skal det være BRED ! så der er plads til en del kabler og andet
skrammel !

Testpersonen...

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 14-05-01 19:36

> [...]
er
> IKKE er plads til noget)
> Og så skal det være BRED ! så der er plads til en del kabler og andet

Antec SX1030(B) er efter min mening det mest gennemførte kabinet der indtil
videre er lavet.
Rig plads til blæsere, og så er de placeret genialt.
Antec's hjemmeside www.antec-inc.com linker til en masse reviews. Jeg har
ikke set et eneste dårligt review af kabinettet, og jeg tror jeg har været
alle igennem.

-mb

Fra : Testpersonen

Dato : 15-05-01 19:12

"Martin Bundgaard" <kubrick@mail.dk> wrote in message
> Antec SX1030(B) er efter min mening det mest gennemførte kabinet der
indtil
> videre er lavet.
> Rig plads til blæsere, og så er de placeret genialt.

Sjovt som det ligner det som jeg så på Chieftec .. :) der hed det vist bare
dx 01wd :)

Testpersonen

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 16-05-01 01:05

> Sjovt som det ligner det som jeg så på Chieftec .. :) der hed det vist
bare
> dx 01wd :)

Rigtigt, Chieftec's er en kopi af Antec's... om kvaliteten er den samme ved
jeg ikke....

-mb

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-05-01 18:56