Mangker gode folk seriøse fil et nyt Dansk~
Fra : Jan

Dato : 30-10-04 03:38

Sider der folk freude der går i de tanker st starte noget unik op for det
danske folk og internet bruger so lad mig hører fra jer
Jeg tænker på noget som Abuwebcam og jmeeting barer 100 gange bedre Jeg kan
ikke selv programere så det er op til jer dygtige folk derude ,Men jeg har
ideerne til det og hvordan det skalvirke.
Det hele skal kører fifti fifty til det kan give afkast men det vil det også
gører efter hvad man kan se de andre lave af cool cas.

Så er der intreserede fold her ude i cyber der vil prøve dette så giv mig et
preg Net frek
Dette er seriøs ment 100% ment Så lad os komme i gang.
The hole wold vating.
hilsen jan Tøt
Nordjyland,
jamlis@privat.tdcadsl.dk

Fra : Lasse Staal

Dato : 31-10-04 19:22

Forstår udemærket din ide, men hvad har du helt præcis tænkt dig selv at lave i
dette forløb? Desværre når du ikke kan noget kodning ser jeg ingen grund til at
melde mig på holdet.

En anden ting til en note: Da du selv noterer det er 100% seriøst, ville det
måske være en god ide at din besked er fri for stavefejl. Dette vil skabe et
mere indbydende og professionelt førstehåndsindtryk.

Mvh
Lasse

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne