@ i if-sætninger
Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 23-10-04 16:02

Hej

Et hurtigt spørgsmål jeg ikke umiddelbart har kunne finde svar på:

Hvad er forskellen på

if(is_file($somefile)) // som jeg normalt bruger

og

if(@is_file($somefile)) // som jeg har set brugt andre steder.

"is_file" er blot brugt som eksempelfunktion.

Tak for hjælpen
/Jeppe

Fra : Kim Schulz

Dato : 23-10-04 16:09

On Sat, 23 Oct 2004 17:02:10 +0200
"Jeppe Vesterbæk" <jhve02_fjerndette_@control.auc.dk> wrote:

> [...]
>
> og
>
> if(@is_file($somefile)) // som jeg har set brugt andre steder.
>
> "is_file" er blot brugt som eksempelfunktion.

fejlbeskeder/warnings fra is_file vil ikke blive udskrevet.

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 23-10-04 16:18

>fejlbeskeder/warnings fra is_file vil ikke blive udskrevet.

Ah, det er rigtigt :)

Tak for hurtig respons ... og god weekend.

/Jeppe