ftp opsætning
Fra : Jens Michael Clemens~

Dato : 03-10-04 13:03

Når jeg skal opsææte ftp programmmet til overførsel af hjemmesider,
kommer den frem og siger, at login incorrect. Jeg kan nemt logge mig
ind på TDC. Hvad gør jeg forkert, eller hvordan får jeg nyt login?

Mvh Michael

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-10-04 16:05

On 03 Oct 2004 12:02:40 GMT, Jens Michael Clemensen
<lmclemensen@hotmail.com> wrote:

>Når jeg skal opsææte ftp programmmet til overførsel af hjemmesider,
>kommer den frem og siger, at login incorrect. Jeg kan nemt logge mig
>ind på TDC. Hvad gør jeg forkert, eller hvordan får jeg nyt login?

Det er svært at sige uden at vide hvem din udbyder / webhotel er. Prøv
at kigge på support siderne hvis der er nogle og se om de forklarer
hvordan du logger ind.