Opskrift på hæklet bøllehat
Fra : Pia

Dato : 14-05-01 18:26

Hej
Jeg efterlyser en opskrift på en hæklet bøllehat. Den skal se ud som i
70'erne?
På forhånd tak
Pia

Fra : Henning

Dato : 14-05-01 18:32

On Mon, 14 May 2001 19:25:32 +0200, "Pia" <pahl@get2net.dk> wrote:

>Hej
>Jeg efterlyser en opskrift på en hæklet bøllehat. Den skal se ud som i
>70'erne?

Hmmm - rundt, rundt, rundt, rundt...Hvor svært kan det være

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 14-05-01 19:00

Mon, 14 May 2001 19:25:32 +0200, skrev "Pia" <pahl@get2net.dk> :

>Jeg efterlyser en opskrift på en hæklet bøllehat. Den skal se ud som i
>70'erne?

Hej

Der er en opskrift på netop sådan en sag i det nyeste nummer af
"Ingelise" (Sy- og strikkeblad). Bladet hedder nr. 5 / Maj 2001.

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Pia

Dato : 17-05-01 18:49

Tak for hjælpen, det var lige den slags jeg efterlyste # :- )
sommer-hilsen fra Pia