Tilfældig baggrundsfarve
Fra : Jens

Dato : 29-09-04 14:30

Hej NG

Kan det lade sig gøre, at baggrundsfarven i en tabel bliver valgt
tilfældigt?

Jeg har lavet en side, som er sort. Midt på siden er placeret en tabel, som
jeg kunne tænke mig havde en forskellig farve fra gang til gang. Teksten på
siden er sort, og jeg vil godt finde mig i, at baggrundsfarven kan blive
sort, så man intet kan se før man opdaterer siden. Er der noget HTML-kode
der kan klare opgaven?

Er der en der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Jens

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-09-04 15:33

Jens wrote:

> Kan det lade sig gøre, at baggrundsfarven i en tabel bliver valgt
> tilfældigt?

Ja.

> Er der noget HTML-kode der kan klare opgaven?

Nej, du skal bruge javascript. Jeg sætter FUT til

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Jens

Dato : 29-09-04 20:15

> Ja.

> Nej, du skal bruge javascript. Jeg sætter FUT til

Tak for svaret.

Jeg spørger der.

mvh
Jens