Autosize af browser
Fra : Lars Jacobsen

Dato : 28-09-04 20:27

Ville høre om der er nogen der kan hjælpe jeg har en hjemmeside, som køre i
frames, hvordan gør jeg så siden selv tilpasser sig f.eks 800x600 ?

/Lars

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-09-04 20:46

Lars Jacobsen skrev:

> Ville høre om der er nogen der kan hjælpe jeg har en hjemmeside, som
> køre i frames, hvordan gør jeg så siden selv tilpasser sig f.eks
> 800x600 ?

Du laver den om til ikke at bruge Frames og så tilpasser du i din CSS med
relative størrelser.

Frames er ikke godt.. men det har vist været fremme utallige gange til
hudløshed

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-04 20:58

Lars Jacobsen skrev:

>Ville høre om der er nogen der kan hjælpe jeg har en hjemmeside, som køre i
>frames, hvordan gør jeg så siden selv tilpasser sig f.eks 800x600 ?

Indsæt dette i <head> i din indexfil, men regn ikke med at blive
populær på det.

Det er iriterende, når en side vil bestemme browservinduets
størrelse.

<script type="text/javascript">
window.moveTo(0,0);
top.window.resizeTo(800,600);