Debatforum
Fra : Viggo

Dato : 27-10-04 19:40

Hej,
Jeg har for længe siden lavet et debatforum i en ældre FP, men har glemt det
meste. Nu kan jeg ikkefinde ud af at få begyndt i FP2003. Er der en, der vil
give mig tips?
Tak.
--

Vh
Viggo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-10-04 16:02

File | New | More Web Site Templates | Discussion Web Wizard.

Fra : Viggo

Dato : 28-10-04 20:40

> File | New | More Web Site Templates | Discussion Web Wizard.

> On Wed, 27 Oct 2004 20:40:10 +0200, "Viggo"
> <fjernViggo@victor.mail.dk> wrote:

Mange tak - så kan jeg komme i gang.
Vh
Viggo

Fra : *trads*

Dato : 28-10-04 22:17

Har i ikke en add - hvor man kan se det live ???
Henrik

Fra : Viggo

Dato : 01-11-04 18:12

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Har i ikke en add - hvor man kan se det live ???
> Henrik

Ikke endnu.
Vh
Viggo