B-one og Frontpage serverudvidelser
Fra : Mike

Dato : 24-10-04 21:57

Jeg bruger B-one.dk som webhotel. Når jeg uploader min side med tæller, får
jeg fejlmeddelelsen: ...serveren har ikke frontpage serverudvidelser...
B-one påstår det modsatte.
Jeg kan ikke password-beskytte sider af samme grund;
"Server" under "Funktioner" er nedtonet.
Hvordan finder jeg ud af, hvor problemet ligger ?

På forhånd tak
M.T.

Fra : Jens

Dato : 09-12-04 22:49

Fandt du ud af noget?

Jeg bruger selv B-one og forsøger at password beskytte siderne i et subweb i
Frontpage 2003, men har et problem, som iflg. en artikel hos Microsoft kan
skyldes at udbyderen ikke understøtter Frontpage Serverudvidelser. B-one
skriver selv på deres website at de understøtter, men dit spørgsmål og mit
eget problem fik mig til at tvivle.
Mvh
Jens

Jeg bruger også B-one og har

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-12-04 15:08

B-one understøtter med FP 2000 ext, men giver ikke adgang til at man kan
være administrator på ret meget .
--
ahw