Debatforums fejl, hvad gør jeg forkert
Fra : Jane K.

Dato : 23-10-04 11:17

Hej

Jeg har min hjemmeside hos en webudbyder som
har Frontpage extension, men alligevel kan jeg ikke få
mit debat/diskussionsforum til at virke, når man har
indtastet en meddelse og har tastet "SEND" kommer
der en meddelse op om
Web-side med aktive FrontPage-komponenter
Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side, der kræver en
Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at kunne fungere korrekt.

Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere korrekt, hvis
du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er
installeret.

Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side.
Det må være nogle filer/mapper som jeg måske ikke har uploaded korrekt, er
der nogle her i gruppen der
kan give mig et hint ?

På forhånd tak for hjælpen
JEK

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 23-10-04 18:29

Jane K. wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er

Måske skulle du lige spørge webudbyderen, om serverextensions er slået til. Det
har jeg været ude for, at de ikke var.

> Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side.
> Det må være nogle filer/mapper som jeg måske ikke har uploaded korrekt, er
> [...]

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jane K.

Dato : 24-10-04 11:16

Hej Lillian

Den har jeg tjekket, og da det webhotel jeg benytter
ikke hjælper med design/upload problemer fik jeg
bare en mail om at jeg kunne jo smide mit spørgsmål
ud på www.iknow.dk hvilket også er gjort, men jeg
har endnu ikke modtaget svar, og da jeg flere gange
har fået hjælp her i nyhedsgruppen tænkte jeg det var
et forsøg værd.

MVH
JEK

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-04 16:20

Frontpages Publish funktion vil automatisk uploade alle relevante
foldere og filer.
Bed din udbyder installere FP Extensions på Serveren eller reparere
dem hvis de er installeret.
Det vil muligvis være nødvendigt at Publishe igen.

Fra : Jane K.

Dato : 24-10-04 21:50

Hej i gruppen

Så har jeg løst mit problem, i stedet for at uploade med et FTP program,
uploaded jeg med
Frontpage og vupti så virkede det, underligt.
MVH
JEK

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-04 21:55

Jane K. skrev:

>Så har jeg løst mit problem, i stedet for at uploade med et FTP program,
>uploaded jeg med
>Frontpage og vupti så virkede det, underligt.

Næh, for ting der kræver FP Extensions virker ikke, hvis der
bliver uploaded med ftp.
--
Knud

Fra : Jane K.

Dato : 24-10-04 22:31

Hejsa Knud

Ja det fik jeg jo så lært i dag, så blev jeg det klogere.
Syntes dog godt at mit webhotel kunne have givet mig
det korte og præcise svar, men ak og ve et par aftner skulle
der til. Dejligt med nyhedsgrupperne
Og tak for hjælpen.
MVH
JEK