hjælp til mine hjemmeside
Fra : Jan

Dato : 20-10-04 20:35

Hejsa

Jeg har en hjemmeside hvor jeg har lavet et link til en oversigt over ledige
lejemål i vores bebyggelse.

Det dokument den skal åbne er et Word doc der er konveteret til en webside,
men når man klikker på linket så kommer der en masse volapyk frem.
Jeg har lagt dokumentet i en undermappe på min pc og sat hyperlinket til at
pege på den pgl. fil i den pgl. mappe, men hvorfor viser den kun det
volapyk.

I kan se mit problem på www.gab3.dk - under nyttige informationer, ledige
lejemål og så skulle der gerne komme frem når i trykker på det link under
det ledige lejemål.

Hvad er galt

Jan

Fra : JSH [9800]

Dato : 20-10-04 20:53

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lejemål og så skulle der gerne komme frem når i trykker på det link under

Prøv evt.:

1) Når jeg konvereterer noget fra Word plejer jeg lige at gå vej af notepad,
idet Word smider en masse unødige og andre fejlkoder.

2) Hvad med at lave linket der åbner et Word-dokument (hvilket godt nok
kræver at brugeren har Word installeret) dårlig løsning. Lav evt et
pdf-dokument.

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 20-10-04 21:20

> [...]
webside,
> men når man klikker på linket så kommer der en masse volapyk frem.

Hej Jan

Der er såmænd bare det galt, at du har døbt dokumentet forkert - det hedder
dalvangsvej 46.mht istedet for dalvangsvej 46.hmt

Mvh Charlotte Eglin

Fra : joke

Dato : 20-10-04 22:17

"Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hedder
> dalvangsvej 46.mht istedet for dalvangsvej 46.hmt

Hej Charlotte du mener vel htm

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 20-10-04 22:25

Fra : Jan

Dato : 21-10-04 06:46

Takker for hjælpen, ved ikke hvorfor den ved konvertering havde gemt den med
det andet format, men nu ser det meget bedre ud.

Rigtig god dag til jer

Jan