Koder til Frontpage
Fra : Jan

Dato : 17-10-04 21:45

Hejsa

Hvor finder jeg nogle gode og spændende koder til lige at sætte ind i
Frontpage.

Tænker på links, sne som baggrunde, baggrundsmusik osv...

Jan

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 18-10-04 05:41

> Hvor finder jeg nogle gode og spændende koder til lige at sætte ind i
> Frontpage.
>
> Tænker på links, sne som baggrunde, baggrundsmusik osv...
>
> Jan

Prøv at skele lidt til venstre her på siden under Scripts.
Baggrundsmusik kan du finde på nettet, søg via Google f.eks.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-10-04 06:06

Jørgen Graae Jensen skrev:

>Prøv at skele lidt til venstre her på siden under Scripts.

Jan bruger ikkke html.dk til at læse nyhedsgrupperne, så han
bliver sikkert lidt forvirret over dit svar.

Du skriver ikke til html.dk, men til offentlige nyhedsgrupper,
som ikke har noget at gøre med html.dk, de giver bare adgang til
at læse nogle få grupper vi deres hjemmeside.

Langt de fleste bruger en nyhedsserver (f.eks. deres
internetudbyders) og en nyhedslæser (f.eks. Outlook Express) til
at læse nyhedsgrupper med.

Læs evt. http://usenet.dk, hvis du vil vide mere om nyhedsgrupper
og hvad det er.
--