formular - kommentar, og reply på kommenta~
Fra : Anders P. Hansen

Dato : 14-10-04 19:13

Er ny herinde, så ved ikke lige helt hvordan dette forum virker..

Jeg kan sagtens lave en formular som sender ens kommentar fra en
frame til en anden frame via inkluderet side på samme side, samt
bekræftelse på afsendt kommentar.

Mit problem er at jeg ikke helt kan finde ud af hvordan man
skriver en kommentar og samtidig får inkluderet et emne, således
at man kan "reply" på dette emne (stort set lissom det foregår
herinde når man svare på indlæg). Så syns jeg pludselig at det
bliver uoverskueligt med hvordan det hele skal "hæftes" sammen.

Jeg ved godt at der er mulighed for at lave et diskussion websted
udfra wizard, men jeg vil altså godt lave det fra bunden.

Og lige et ekstra spørgsmål: er det virkelig ikke muligt at finde
et sted hvor der er en samlet oversigt med forklaringer over
formulare i FP 2003?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne