gæstebog/kommentarer i Frontpage 2003
Fra : Johnny B 2000

Dato : 14-10-04 16:46

jeg har en side hvorpå jeg godt kunne tænke mig at folk kunne smide en
kommentar med navn og kl. ... har den det standard eller ???

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : *trads*

Dato : 14-10-04 18:33

Jeg bruger også en gæstebog på min side.
www.olesenbanden.dk

Du kan hente den her,og tilføjde den på din side
http://wwwportal.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-10-04 00:17

File | New | More page templates | Guestbook.
Kræver FP Extensions på serveren.

Fra : Johnny B 2000

Dato : 16-10-04 11:07

det mener jeg at B-one har eller ????