Legesyge links?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-10-04 14:19

Kan I ikke fortælle mig hvad det er jeg gør galt på eksempelvis
http://www.grandt-aarhus.dk/Amager/bremensgade.htm
siden at nogen af thumbnail-billederne hopper en millimeter i vejret
når jeg peger på dem?

Hvad er det i givet fald jeg skal slette i HTML sådan nærmere
betegnet fra < til >?

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 12-10-04 18:58

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> når jeg peger på dem?
>
> Hvad er det i givet fald jeg skal slette i HTML sådan nærmere

Dette gjelder i IE og Opera, mens i Mozilla står
bildene rolig.
Jeg tror det kanskje er det at du har angitt
tekststørrelse ved hover.
text-decoration: underline; font-family: Arial;
font-size: 10 pt}
Prøv å fjerne ; font-size: 10 pt herfra og se om
det hjelper. I hvertfall vil det hjelpe på samme
symptom på tekstlinkene (teksten hopper når man
forstørrer teksten i IE)..
Hvis det ikke hjelper, så må du kanskje se på
bruken av fprolloverstyle eller javascriptene dine.
Ellers må jeg si at det er en meget lekker og
forseggjort side! Her ser vi et eksempel på at
"bilder av tekst" ikke alltid er feil!

--
Inger Helene Falch-Jacobsen
http://home.online.no/~ingerfaj/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-10-04 20:54

Inger Helene Falch-Jacobsen skrev bl.a.:

> Prøv å fjerne ; font-size: 10 pt herfra og se om
> det hjelper.

Tak for godt råd og pæne ord. Det ser ud til at begge dele virker

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 13-10-04 12:04

Jørgen Grandt wrote:

> Tak for godt råd og pæne ord. Det ser ud til at begge dele virker
>
> Mvh.: Jørgen Grandt

Godt å høre! Bare hyggelig!