Fontpage på en Compac med xp prof.
Fra : Vagn Steensgaard

Dato : 12-10-04 09:46

Hej
Jeg har en pc med win xp prof og office 2000 pro.
Problemet er at når jeg åbner Fontpage, så kommer der en box med info om
at "Mocrosoft fontpage er ikke korrekt installeret på dette system og
virker derfor ikke. Installer MS Fontpage igen. Klik OK for at fortsætte."
Herefter anmodes om at sende fejlraport til Microsoft og programmet
forsvinder.

Jeg har afinstalleret/geninstalleret hele Officepakken, ryddet
registreringsdatabasen uden noget resultat.

Er der nogen der har en løsning.

MVH

Vagn Steensgaard

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-10-04 14:21

Det er længe siden jeg hørte om det problem - to løsninger:
1.opdater windows XP med de nyeste servicepakker - opdater FrontPage
(officepakken) - svjh skulle det løse problemerne
2. opgrader FP til FP2003

--
ahw

Fra : Vagn Steensgaard

Dato : 12-10-04 21:28

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> 1.opdater windows XP med de nyeste servicepakker - opdater FrontPage
> (officepakken) - svjh skulle det løse problemerne

Hej
Både office 2000 og win xp er fuld opdateret.
Jeg har ikke råd til at købe fp 2003
Jeg har lavet en del opsætninger med disse programmer. Det er første
gang på en Compac. og det er første gang jeg har problemet.

MVH

Vagn Steensgaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-10-04 19:02

Når du afinstallerer Office 2000 er der nogle filer som ikke fjernes.
Microsoft har et værktøj til at rydde op efter Office. Brug eventuelt
dette, eller formater og start forfra.
http://office.microsoft.com/