Min iframe virker ikke...??
Fra : Maria Høher-Larsen

Dato : 11-10-04 19:00

Mit problem er, at jeg har indlagt en iframe...som tilsyneladende
ikke virker, hvor den viste side skulle have været er det bare
hvidt. Er det nogle, der kan se, hvad jeg har gjort galt? Her er
et link: http://www.kenobi.dk/beautiful_freak.htm

Håber, at der er nogle, der kan hjælpe mig!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-10-04 19:18

Maria Høher-Larsen skrev:

>Mit problem er, at jeg har indlagt en iframe...som tilsyneladende
>ikke virker, hvor den viste side skulle have været er det bare
>hvidt. Er det nogle, der kan se, hvad jeg har gjort galt?

Måske fordi du har givet iframen et navn på en htm-fil og så kan
browseren ikke finde ud af det.

Du bruger
iframe name="beautiful_freak.htm"

nøjs med
iframe name="beautiful_freak"

Det er jo ikke beautiful_freak.htm, der skal være i iframen, men
about.htm.
--
Knud

Fra : Maria Høher-Larsen

Dato : 11-10-04 19:37

Mange tak for dit forslag. Jeg vil prøve med det samme at ændre på
det, men det ændrer ikke på, at jeg ikke fatter, hvorfor den reagerer
sådan på det... Har nemlig en anden hjemmeside, hvor jeg har gjort
ligeledes, og hvor den virker... Underligt!

Fra : Maria Høher-Larsen

Dato : 11-10-04 19:42

Det virkede desværre ikke...

Fra : A.N.

Dato : 11-10-04 21:51

"Maria Høher-Larsen" <mahl@stofanetnet.dk> skrev i en meddelelse
> Det virkede desværre ikke...

Husk at hvis du har ændret Iframe navn så skal alle links rettes, det gør
frontpage ikke automatisk.
Så ret navnet i "egenskaber ramme" og ret links, så skal det virke.
Axel

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-10-04 18:52

Og about.htm findes i samme folder som beatiful_freak.htm?
Bemærk at der er forskel på store og små bogstaver.