downloads
Fra : crelle

Dato : 10-10-04 22:54

hvordan gør jeg sådan man kan downloade fra siden. uploader jeg bare filen
og laver et link dertil ??

hilsen crelle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-04 23:41

crelle skrev:

>hvordan gør jeg sådan man kan downloade fra siden. uploader jeg bare filen
>og laver et link dertil ?

Ja, brug import funktionen i FP til at importere filen i en mappe
på dit websted og link så til den.

Der er dog en del filtyper, som vil blive åbnet af browseren,
hvor man så må højreklikke for at vælge gem som.

Det gælder f.eks. så godt som alle billeder og, afhængig af
brugerens opsætning også f.eks. officedokumenter.
--
Knud

Fra : HPF

Dato : 11-10-04 14:24

> Knud skrev:
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hvordan fungere den?

H.P.Follkmar
hpf@hpfolkmar.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-10-04 17:13

HPF skrev:

>Hvordan fungere den?

At jeg ikke svarer på indlægget.
--
Knud

Fra : hpf

Dato : 11-10-04 18:19

Knud skrev:
> At jeg ikke svarer på indlægget.

Okay, jeg har jo mange gange set din signatur og troede egentlig at du var
"ordstyrer" her i gruppen (hvis der findes en sådan?), jeg har ligeledes set
en anden meget flittig (og vidende) skribent her i gruppen, der konsekvent
skriver sit svar først, og undrede mig derfor over, at jeg aldrig har set at
han blev mindet om "den rettte citatteknik".

Mvh
HPF

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-10-04 18:33

hpf skrev:

>Okay, jeg har jo mange gange set din signatur og troede egentlig at du var
>"ordstyrer" her i gruppen (hvis der findes en sådan?),

Nej, der er ingen ordstyrer i nogen nyhedsgrupper.

> [...]
>skriver sit svar først, og undrede mig derfor over, at jeg aldrig har set at
>han blev mindet om "den rettte citatteknik".

Hvis det er J.P. Karlsen, så er der mange, der bedt ham om at
bruge den citatteknik, som andbefales på usenet.dk.

Hvor meget det er sket her i gruppen, har jeg ikke lige overblik
over, men det er i hvert fald sket i andre grupper.

Men det preller af på JPK, så enten må man leves med hans måde at
svare på, ignorere ham eller smide ham i sit killfilter.

Det vil kun give støj at vedblive med at gøre JPK opmærksom på
det.

--
Knud

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-04 20:15

Jeg vil fraråde dig at følge Knuds råd om at ignorere JPK - for det første
ved han væsentligt mere om FrontPage end Knud gør og dels er han god til at
svare kort og koncist på de fleste spørgsmål.
Knud er dygtig til javascripts og en hel del mere, så han er da udmærket at
læse, men samtidig er han en regelrytter og det gør det lidt besværligt at
have med ham at gøre - men læs hvad Knud skriver om alt andet end
FrontPage - det har han kun i begrænset omfang forstand på, selvom han
bestemt ikke er dum til det med websider, javascript etc. og læs så Jens
Peter Karlsen for det han er rigtig god til, nemlig FrontPage - han er MVP i
FrontPage fra Microsoft, hvilket betyder at han har sat sig grundigt ind i
tingene omkring netop dette produkt.
Jeg skriver af og til om FrontPage, men skriver normalt oven over for at
drille Knud - jeg afskyr pernittengryn, men selvom jeg også ved en hel del
om FP er det JPK eller Ulrik, der er de førende inden for dette område - så
lyt endelig til hvad de siger (skriver).

--
ahw