frontpage extens.
Fra : crelle

Dato : 10-10-04 15:12

Hej grupper

behøver man frontpage extens. til at puplish sin hp med frontapge 2003??

hilsen crelle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-04 17:04

crelle skrev:

>behøver man frontpage extens. til at puplish sin hp med frontapge 2003?

Nej, så skal du blot i FP vælge at uploade med FTP og ikke HTTP.
--
Knud

Fra : crelle

Dato : 10-10-04 21:24

men vil gerne have den med http:/ eller er der nog´le animationer der ikke
virker :(

nå det er der ikke npget at gøre ved..

tak for hjælpen

hilsen crelle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-04 23:39

crelle skrev:

>men vil gerne have den med http:/ eller er der nog´le animationer der ikke
>virker :(

Så længe du ikke bruger ting, der ikke kræver FP Extensions, så
burde det ikke gøre nogen om forskel om man uploader med ftp
eller ej.

Ved animationer for jeg animerede giffer og det vil være
fuldstændig ligegyldig.

Upload ved hjælp af http-protokollen til en webserver er ikke en
standardmåde at gøre det på, derfor kræves der FP Extensions til
det.
--
Knud

Fra : crelle

Dato : 10-10-04 23:59

altså jeg har min hp liggende på min udbyders server.

og så får jeg en mærkelig adresse på min side. så vil jeg lave domænet om
til tk.

og der skal men bruge http:/ så det er mere derfor jeg skal bruge det nu

hilsen crelle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-10-04 00:56

crelle skrev:

>og der skal men bruge http:/ så det er mere derfor jeg skal bruge det nu

Da ikke for at uploade. det eneste (uheldige) tk. gør er at smide
dine sider ind i et framesæt.

Du skal kunne bruge ftp til at uploade med, også til tk.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-10-04 01:04

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Du skal kunne bruge ftp til at uploade med, også til tk.

Da jeg ikke kender tk og hvordan det, men jeg kommer til at tænke
på, at du har oprettet http://mitnavn.tk.

Skal du så ikke bare oplyse, at du ønsker, at det er
http://hjemmesidemedhåbløstnavn.dk der bliver vist, når man
klikker på http://mitnavn.tk ?

Jeg vil da tro, at det fungerer sådan og tk sørger for at smide
det ind i deres framesæt.

Så du slet ikke skal uploade noget til tk?

Men blot uploade til den server, hvor hjemmesiden rent faktisk
ligger?
--
Knud