Lave en dropdown menu i FP
Fra : Jan

Dato : 08-10-04 09:36

Hejsa

Jeg har FP 2002 og vil gerne lave sådan en smart drop down menu hvor man
kører musen over, og så "falder" der en ny liste ned hvor man så kan vælge
siden.

Hvordan gør jeg det - er der nogen der kan hjælpe en nybegynder på vej.

Mvh

Jan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-10-04 19:43

Frontpage 2002 har ingen indbyggede muligheder for det, så du skal ud
at finde en sådan menu selv. F.eks. på http://www.dynamicdrive.com/

Fra : SpookiePower

Dato : 11-10-04 20:33
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-04 22:40

Det er en god idé at lade noget af spørgsmålet stå i dit svar - man kan godt
lave en drop-down-menu i FP2003, der virker ganske automatisk - man behøver
ikke noget produkt fra trediepart.
Men naturligvis må man gøre som man ønsker.

--
ahw