At lave en ganske simpel bestillingsliste
Fra : Kim2000

Dato : 07-10-04 21:02

Hej

Jeg har mit lille hobbyforlag og har derfor også nogle bøger og hæfter, som
man kan købe. Det som jeg efterlyser er en ganske simpel bestillingsform a
la :

DaMat Undervisning:

___ Dansk: Grantræet - en analyse, pris: 39,95 kr.

___ Dansk: Perioder i dansk litteratur 2. udgave, pris: 59,95 kr.

Navn: ____________________________________________________________________

Adresse: __________________________________________________________________

Postnr._________ By:_______________________________________________________

Evt. tlf.:_____________________________________

Evt. Mail:____________________________________
(Det er en fordel da vi så kan bekræfte din ordre)

Betales på følgende måde:

____ Via giro 16635154

____ Homebanking: reg. 9846, konto: 16635154

____ Check udstedt til Kim Ursin

____ Kontant ved afhentning

____ Kontant vedlagt - bør sendes som pengebrev

Tak for din bestilling.

Der får stregen er, er det så meningen at man skal sætte et kryds eller et
mærke, mens man skriver navn osv på stregerne også. Kan man forholdsvis nemt
lave dette?

Jeg har B-One og bruger Frontpage 2000

Mvh

Kim

--
Anmeldelser af spil, software og hardware til pc og Amiga m.v. finder du
under DaMat Computer.

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 08-10-04 09:52

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærke, mens man skriver navn osv på stregerne også. Kan man forholdsvis

Hej Kim

Ja, det er der ikke mange ben i - du bruger bare FP's indbyggede "Indsæt
formular" og vælger ud fra de forskellige muligheder.
Hvis det driller, så skal jeg lave den til dig.

Mvh
Charlotte Eglin
mail@candour.dk

Fra : Kim2000

Dato : 24-11-04 13:58

"Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> formular" og vælger ud fra de forskellige muligheder.
> Hvis det driller, så skal jeg lave den til dig.

Hej Charlotte
Det driller endda en hel del, jeg kan ikke få det til at virke, jeg ved
faktisk ikke rigtig hvor jeg skal starte, jeg har prøvet at gå ind i indsæt,
derefter har jeg prøvet forskellige muligheder, men det giver ikke rigtig
det ønskede resultat. Jeg ville blive meget glad, hvis du kunne hjælpe mig
lidt mere på vej.

Mvh
Kim

--
Online romaner, noveller, tegneserier m.m. finder du i SOS, anmeldelser af
spil, software og hardware til pc og Amiga findes under computer.

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 24-11-04 19:01

> [...]
> det ønskede resultat. Jeg ville blive meget glad, hvis du kunne hjælpe mig

Hej Kim

Skriv til mig på min mailadresse mail@candour.dk og fortæl nøjagtigt hvad
der skal stå, så skal jeg lave den for dig.

Mvh
Charlotte