doc/ scanned sider i FP
Fra : goofy

Dato : 06-10-04 20:43

Hej NG.

Jeg har scannet 3 sider fra et tidsskrift, og lagt siderne ind i
et Word doc.
Dette word.doc har jeg sat ind på en side i FP og oplaodet.
Men jeg ser kun baggrundsbilledet og ikke det inscannede tekst.
Det indscannede ligger som xx.jpg.
Hvad gør jeg forkert?
siden hedder www.ocicat-danmark.dk
eller sagt på en anden måde-
hvordan får jeg indscannede artilker til at ligge på vores www
adresse
Al modtages med tak

Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 08-10-04 01:51

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dette word.doc har jeg sat ind på en side i FP og oplaodet.
> Men jeg ser kun baggrundsbilledet og ikke det inscannede tekst.

Hvis det er artiklen på http://www.ocicat-danmark.dk/ocicat__behavier.htm
kan jeg altså godt se den.

Venlig hilsen Dikte
---