Dynamisk valg af drev-bogstav ?
Fra : John Johansen

Dato : 04-10-04 21:07

Jeg har brug for et simpelt (tror jeg) script, så jeg kan
indtaste- eller vælge drev-bogstavet for det drev, hvor jeg har
placeret min CD.
Dvs. jeg har en html-side med diverse faste oplysninger og nogle
CD’er med ”yderligere oplysninger” for forskellige emner.
Når man klikker på ”yderligere oplysninger” ud for et emne, skal
det rette dokument eller image indlæses fra det valgte drev.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det ?
/JJo

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-10-04 19:48

Ikke muligt med Script. ASP eller PHP.

Fra : John Johansen

Dato : 08-10-04 19:24

Tak for svaret, men hvordan gør man så det ?
//John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-10-04 01:15

Man undersøger hvad man kan køre på serveren og afhængigt af det lærer
man så ASP eller PHP og skriver en løsning. For hjælp med dette, spørg
i respektiv ASP eller PHP newsgruppen.