=pdatering af min hjemmeside!
Fra : Peter Sloth Petersen

Dato : 04-10-04 12:39

De "kloge" hoveder på TDC hotline kan ikke hjælpe mig, måske en anden
kan? Jeg kan ikke opdatere min hjemmeside fra FrontPage 2000.Når jeg
prøver skriver den : Opretter en liste over sider på ftp://Home19-
osv.dk efetr ca 5 min. kommer et vindue med: 425 Can´t build data
connection. Operation already in progress.

Fra : Kristian Abildgaard

Dato : 12-10-04 21:13

Peter Sloth Petersen <peter-sloth@mail.tele.dk> skrev:
> [...]
>osv.dk efetr ca 5 min. kommer et vindue med: 425 Can´t build data
>connection. Operation already in progress.

Hej Peter

Har du prøvet at slå di Firewall fra og sætte evt.
sikkerhedspakker på et lavere sikkerhedsniveau. Det fandt jeg
nemlig ud af var mit problem..... efter nogle timers
frustrationer