Hjælp til Frontpage !
Fra : **trads**

Dato : 04-10-04 08:35

Hej
Jeg er ved at bygge en side op i frontpage.

Har det problem at jeg har en side hvor jeg henviser til div links.
Siden er delt i 2. dvs at øverst kan man evt trykke på en knap med teksten
"aviser" og så nedderst på siden kommer der der forsk. link frem til div
aviser.
Det virker godt nok med den første knap øverst . . Men ønsker jeg så at knap
nr 2 også skal bruge nedderste stykke til at skifte på :( det kan jeg ikke
hitte ud af ?????

Info : Øverste halvdel skal forblive uændret hele tiden - og nedderste
halvdel er den der skal skifte alt efter hvilken knap der bliver trykket på
i øverste halvdel !

Forvirret ?

Henrik Olesen

Fra : Finn T

Dato : 04-10-04 11:09

"**trads**" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Info : Øverste halvdel skal forblive uændret hele tiden - og nedderste
> halvdel er den der skal skifte alt efter hvilken knap der bliver trykket

> i øverste halvdel !
>
> Forvirret ?

hvis jeg forstår det ret er den øverste en menu og nederste er der hvor du
præsentere data. Umiddelbart lyder det som om du måske har undladet at lave
en target = "nedersteramme"