Forskel på Frontpage 2002 og den nye 2003 ~
Fra : Jan

Dato : 03-10-04 15:50

Hejsa

Har lavet en hjemmeside med Frontpage 2002, men ved ikke om jeg bør
opgradere til version 2003 - er der mange nye ting i og hvad ja hvilke ????

Hvad kan jeg med den nye som jeg f.eks. ikke kan med den "gamle" version

Jan

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-10-04 19:18

En hel del ting, men lád mig fx nævne muligheden for at lave en automatisk
drop-down-menu - og det er kun en start.
Du vil kunne finde en hel del om sammenligningerne mellem de to versioner på
microsofts hjemmeside.p
--
ahw