Insæt en Celle i frontpage2000 ???
Fra : *trads*

Dato : 02-10-04 11:12

Hej
Jeg kan ikke insætte en celle i min Frontpage 2000 ?
Går jeg i : TABEL - Indsæt er alt jeg kan trykke på her : Tabel
Alt andet under Menuen Tabel er ikke fremhævet ???????

Hvad kan det skyltes ??? ( uden at jeg skal installer en nyere ver. )

Mvh
Henrik Olesen

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 02-10-04 11:30

*trads* skrev:
> Jeg kan ikke insætte en celle i min Frontpage 2000 ?
Du kan ikke indsætte en celle i den blå luft, hvis du først
indsætter en tabel og står i den, kan du indsætte en celle
thomas

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 03-10-04 10:04

> [...]
> Alt andet under Menuen Tabel er ikke fremhævet ???????
>
> Hvad kan det skyltes ??? ( uden at jeg skal installer en nyere ver. )

Først vil jeg sige at alt under Menuen Tabel først bliver fremhævet når
du har oprettet en tabel.

Når du opretter en tabel har du flere muligheder.

Jeg går ud fra at når du skriver celle mener du kolonne?

Du kan oprette tabellen som enkelt række med en eller flere kolonner,
eller flere rækker med enten en eller flere kolonner.

Hvis du opretter en enkelt række med een kolonne definerer du bredden
af rækken i pixel eller procent.

Hvis du opretter en enkelt række på f.eks. 100 pixel med 2 kolonner skal
du definere bredden af hver enkelt kolonne med f.eks. 50 pixel.

Bredden af kolonnerne skal altid gå op i den samlede længde af rækken.

Jørgen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne