dropdown menu front 2003
Fra : carsten

Dato : 01-10-04 08:45

kan nogen hjælpe mig med dropdown menu i frontpage 2003 på dansk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-10-04 09:41

Den findes i FrontPage 2003:
Formater - opførsel -indsæt - rulleliste - og følg derefter
anvisningerne.Og den virker helt automatisk uden
at man skal lave en eneste kode selv.
--
ahw

Fra : En kvinde

Dato : 06-10-04 09:23

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> skrev i en meddelelse
> Den findes i FrontPage 2003:
> Formater - opførsel -indsæt - rulleliste - og følg derefter
> anvisningerne.Og den virker helt automatisk uden
> at man skal lave en eneste kode selv.

Så lyset og nu skulle jeg lige lege med ovenstående, men der er bare INTET i
min FrontPage 2003 som hedder Formater - opførsel...????

Æv, siger jeg bare....

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-10-04 20:10

Så se ordentlig efter - rækkefølgen fra venstre er : filer - Rediger - Vis -
Indsæt og Formater. Klik på formater, og der kommer en dropdown-menu - fra
oven er der følgende rækkefølge:

Skrifttype - afsnit- punktopstilling - opførsel - og det er "opførsel", du
skal klikke på.

--
ahw

Fra : En kvinde

Dato : 06-10-04 23:43

> [...]
> oven er der følgende rækkefølge:
>
> Skrifttype - afsnit- punktopstilling - opførsel - og det er "opførsel", du

Tak Arne

Men uanset hvor meget jeg kigger, så er den der virkelig IKKE. Efter
Formater - punktopstilling kommer Kanter og skygger.... sorry, men jeg kan
jo ikke trylle noget frem, som ikke findes, eller kan jeg ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-10-04 19:39

Det kan du sikkert. Du har formentlig en lille "chevron" i menuen.
Klik på den så folder menuen sig ud.

Fra : En kvinde

Dato : 07-10-04 23:46

> Det kan du sikkert. Du har formentlig en lille "chevron" i menuen.
> Klik på den så folder menuen sig ud.

Tak Jens Peter

Men den ER foldet ud ... er lige sådan et tilfælde, hvor jeg får lyst
til at slæbe maskinen hen foran næsen på jer - er ked at at sige det, men
den er der bare IKKE *s*....... Hvorfor ved jeg ikke, for jeg har da brugt
mange penge på at opdatere til 2003 modellen.

Men tak for hjælpen - var et godt forsøg *b*

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-10-04 14:23

Den findes i FP2003 - så måske har du installeret noget af den og ikke det
hele - det er ofte sådan at man i MS-office-produkterne giver brugerne
muligheder for at installere "standard" og "avancereret" for øvede brugere.
Prøv at sætte FP-skiven ind igen og installerer den på ny, men denne gang
sørger du for at installere det hele og ikke kun nøjes med standard (til de
fleste brugere) -
så skulle det ikke undre mig at du få den til at komme frem.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-10-04 19:36

Med Frontpage lukket, find og slet cmdui.prf. Du vil miste alle
ændringer du har gjort til værktøjslinier/menuer.