Billeder
Fra : Benny Nielsen

Dato : 29-09-04 15:27

Hej
Hvordan laver man et billede galleri hvor der er et stort billede der
skifter billede hver gang man peger på et lille billede under
denne.Håber I forstår spørgsmålet?
Hilsen
Benny

Fra : A.N.

Dato : 29-09-04 18:33

Hej Benny
Jeg har brugt denne.
http://www.hintzmann.dk/testcenter/css/galleri/index4.html

Og tak til Hintzmann.

Axel

Fra : Betina & Claus

Dato : 03-10-04 11:51

Hej jeg har brugt denne og er ganske godt tilfreds:
(taget fra tidligere tråd)
http://www.hnm-freeware.com/
Mvh
Betina

Fra : Betina & Claus

Dato : 03-10-04 12:14

glemte lige før......du kan se gallerierne jeg har lavet her
www.stensgard.dk