Skiftende baggrundsfarve
Fra : Jens

Dato : 29-09-04 13:53

Hej NG

Kan det lade sig gøre, at baggrundsfarven i en tabel bliver valgt
tilfældigt?

Jeg har lavet en side, som er sort. Midt på siden er placeret en tabel, som
jeg kunne tænke mig havde en forskellig farve fra gang til gang. Teksten på
siden er sort, og jeg vil godt finde mig i, at baggrundsfarven kan blive
sort, så man intet kan se før man opdaterer siden. Er der noget HTML-kode
der kan klare opgaven?

Er der en der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Jens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-09-04 19:34

Du kan skrive en løsning i JavaScript.
Kan ikke gøres med html.
Folk uden JavaScript vil naturligvis ikke kunne se noget.
Husk at udelukke mørke farver hvorpå sort skrift ikke kan læses.

Fra : Jens

Dato : 29-09-04 20:14

Tak for svaret. Jeg vil undersøge hvordan jeg gør det.

mvh
Jens