hvordan gør jeg
Fra : Niels Poulsen

Dato : 29-09-04 08:32

hvordan gør jeg min hjemmeside mere enkel. for min er den så enkel, så
det kan blive. der mangler kun et char-room.
Hvad siger i ?

adr er http//:www.the.the-bums.com

Hakuna matata ! » En rejse på 1000 mill begynnder med det første skridt«
Hakuna matata ! » Er de klogste ord kloger ind du tror«

Fra : steffen martin

Dato : 29-09-04 11:33

"Niels Poulsen" <niels-poulsen@besked.com> skrev i en meddelelse
> hvordan gør jeg min hjemmeside mere enkel. for min er den så enkel, så
> det kan blive. der mangler kun et char-room.
> Hvad siger i ?
> adr er http//:www.the.the-bums.com

Jeg siger at adressen er hamrende ukorrekt. Skriv den igen

> Hakuna matata ! » En rejse på 1000 mill begynnder med det første skridt«

Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dkakuna matata ! » Er de klogste ord kloger ind du tror«

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-09-04 12:33

Niels Poulsen skrev:

> hvordan gør jeg min hjemmeside mere enkel. for min er den så enkel, så
> det kan blive. der mangler kun et char-room.

Hvorfor har du krydspostet til html-gruppen? Krydspost bør kun
undtagelsesvis anvendes, og så godt som altid kombineret med opfølgning
(FUT) til den mest relevante gruppe.

Læs gerne siden her: <http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>

FUT: dk.admin.netikette
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-09-04 12:28

Niels Poulsen skrev:

>hvordan gør jeg min hjemmeside mere enkel.

Du fjerner den fidus der tvinger brugeren til at klikke inden det
egentlige indhold kommer frem.

--
Bertel