Indsæt HTML-tags i FPXP (2002)SP3
Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 29-09-04 08:11

Hej.

Frontpage XP med SP3 installeret.
Windows XP med SP2 installeret.

Problem:
Redigering af hjemmeside, hvor indsættelse af HTML-tags
foregår ved hjælp
Indsæt/Avancerede objekter/HTML.

Før installation af SP2 i Windows XP blev disse
<!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan --> *tags placering*
<!--webbot bot="HTMLMarkup" endspan -->
vist i editor i Normal visning som en lille gul firkant med
tegnet: <?>.

Dette er ikke længere tilfældet.
Ved oprettelse af nye tags, vises firkanten dog,
men ved genåbning af denne side er visningen forsvundet.
HTML-tags virker - og kan findes i HTML-visning.

Hvordan løses dette, da jeg både i FP 98 og nu i FPXP
(FP2002) indtil nu har anvendt
denne teknik.

Hans-Jørgen

Hjemmeside:
http://home4.inet.tele.dk/sindholt

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 29-09-04 14:56

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@FJERNESparadis.dk> skrev i
en meddelelse
> Hej.
>
> Hvordan løses dette, da jeg både i FP 98 og nu i FPXP
> (FP2002) indtil nu har anvendt
> denne teknik.

Hallo i gruppen

Jeg har løst problemet ---
Ganske enkelt havde jeg glemt at sætte *Vis alle* (alle
tags).
Beklager -

Hans-Jørgen