Link til bogmærke i en .mht fil fra Excel
Fra : UDD

Dato : 27-09-04 12:38

Hej

Jeg kan ikke få et link til et bogmærke lavet i en excel-fil, og gemt som et
webarkiv(.mht), til at virke.

Jeg har i en alm. html side link til en xxx.mht fil. Jeg vil nu gerne
springe et stykke ned i xxx.mht filen vha. et bogmærke (#StedA). StedA er i
excel defineret som et navngivet område.
Når jeg i frontpage opretter et link og i vinduet vælger knappen Bogmærker
kan jeg se og vælge de i excel indtastede navngivne områder. Frontpage
sætter også et #StedA ind i referencen.

Men det virker ikke. Nogen der har en løsning på dette???

Bruger office 2002 / windows 2000

Venligst
John