frontpage 2000, 2002 eller 2003
Fra : Connie Pagsgren

Dato : 26-09-04 22:18

Jeg er nybegynder m.h. til at udarbejde hjemmesider.Har FP2000 og
vil høre om 2002 og 2003 har flere muligheder for at lave lækker
design end 2000, eller om I har forslag til andre programmer som
er på dansk og som også er nemme at gå. Hilsen Connie

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-09-04 00:20

Det har de specielt FP2003.
Der findes ikke noget som er nemmere at gå til end FP.

Fra : Connie Pagsgren

Dato : 27-09-04 10:01

Tak for dit svar - jeg vil købe FP2003.Hilsen Connie

Fra : Gevaldi

Dato : 27-09-04 11:05

Connie Pagsgren skriblede:

> Tak for dit svar - jeg vil købe FP2003

Jo, Stones Webwriter, men Jens Peter Karlsen
er indoktrineret af Microsoft. Dansk når det er
bedst og så er det freeware/shareware.
http://www.webwriter.dk/

Hæfte til ovenstående program kan købes hos:
http://www.libris.dk/ (kr. 59,-)

--
/Gevaldi

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-09-04 20:03

Prøv at sætte dig i en nybegynders sted og prøv så at lave en simpel
side i Webwriter og en i FP2003.
Kom så bagefter og sig at Webwriter er nemmere at gå til.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-09-04 00:45

Kære Gevaldi -
Svaret er helt OT i denne gruppe. Den omhandler Frontpage - og
det er derfor ikke rimeligt at tale om at JPK er indoktrineret
med noget som helst, men blot konstatere at han i en
Frontpage-grupper skriver om - surprise, surprise - FrontPage,
hvad Connie også spørger om.
Stones webwriter er udmærket, men ikke så nemt som FP at gå til
for begyndere, men hun kunne så henvises til en passende gruppe,
der omhandler SW og andre programmer -
Her er det i hvert fald eksplicit FP-der omtales, og ikke andre.
--
ahw