Linie afstand Front page 2003
Fra : pc.rep

Dato : 26-09-04 15:23

Hejsa

Jeg er begyndt at lave lidt hjemmesider, og bruger Front page 2003.
Der er en ting som jeg ikke helt forstår, og håber der er nogen som kan
hjælpe mig.
Når man skriver en tekst, og bruger ENTER knappen for ny linieafstand, så
laver den
et stort linieafstand....HVORFOR, og kan man lave om på det???
Hvis man blot køre linie helt ud, og den selv skifter til næste linie er der
ingen problemmer...

På forhånd TAK.
--
mvh. Mikael
bemærk: fejl i email.....

Fra : inga schmidt

Dato : 26-09-04 15:43

pc.rep wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Når man skriver en tekst, og bruger ENTER knappen for ny linieafstand, så
> laver den
> et stort linieafstand....HVORFOR, og kan man lave om på det???

Du skal bare trykke på 'shift' samtidig med 'enter', så laver den normal
linieafstand.

--
Mvh Inga
www.initiaweb.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-09-04 17:51

Enter giver ikke linieafstand men starter et nyt tekst afsnit. Det
rigtige er som du har opdaget at blive ved med at skrive så teksten
ombrydes af sig selv. I enkelte tilfælde kan det være ønskeligt
manuelt at bryde en linie. Det bruger du shift-enter til.

Fra : pc.rep

Dato : 27-09-04 19:51

Jeg TAKKER mange gange...

--
mvh. Mikael
bemærk: fejl i email.....

Fra : kenneth

Dato : 18-11-05 13:06

Fra : Wilstrup

Dato : 18-11-05 14:13

Fra : Wilstrup

Dato : 18-11-05 14:14

Hold skifteknappen ned når du trykker på ENTER.

--
Wilstrup

Fra : Karsten

Dato : 25-11-05 15:37

Du skal "bare" holde SHIFT knappen nede samtidigt med du trykker ENTER