Videresend
Fra : Ib Molbech

Dato : 26-09-04 11:21

Givetvis et spørgsmål af de lettere:

Jeg er Stofanet kunde, og jeg har oprettet en hjemmeside med mange
undersider på den mig tildelte plads på deres servere
(home1.stofanet.dk/molbech).
For nogen tid siden oprettede jeg mit eget domaine (www.molbech.info) og
kopierede hele molevitten over på det nye domaine. På det gamle
Stofanet-domaine skrev jeg, at stedet ikke længere ville blive opdateret
her, men at man skulle bruge det nye domaine.

Det jeg så her spørger om er: Hvordan får jeg for fremtiden automatisk folk
sendt over på det nye domaine når de af søgemaskinerne bliver sluset ind på
det gamle, og skal en sådan kommando også skrives på alle undersiderne.

mvh

Ib Molbech

Fra : Fynbo

Dato : 26-09-04 12:15

"Ib Molbech" <molbech@stofanet.UDSKIFT> skrev i en meddelelse
> [...]
> sendt over på det nye domaine når de af søgemaskinerne bliver sluset ind

> det gamle, og skal en sådan kommando også skrives på alle undersiderne.

Indsæt denne linie på din index.html
Hvor content="5; er den tid der går inden den viderestiller..

Fynbo

Fra : Ib Molbech

Dato : 26-09-04 17:50

> Indsæt denne linie på din index.html
> Hvor content="5; er den tid der går inden den viderestiller..
>
> Fynbo

Tak - det virker.