Fejlmeddelelse ved Forms
Fra : Peter Mejer

Dato : 25-09-04 06:29

Hej,

jeg bliver ved med at få denne medddelelse, når jeg prøver at gemme en form:

This form can not be configured to send results via email. The website may
be located at a disk-based location, or bla bla bla.

Det er nemlig rigtigt. Min form ligger på min egen pc, og er endnu ikke
uploadet til min udbyder. - Hvordan filen gør jeg?

pft

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-09-04 00:23

Publish den. Hvis der er FP extensions på serveren og e-mail er sat op
vil formen herefter virke.