tilbage
Fra : Carsten

Dato : 21-09-04 13:52

Hej NG..
Jeg laver hjemmesider i Frontpage.
Jeg har en knap der hedder "tilbage" som kalder på en anden side med en
masse thumbnails. Hvis man klikker sig ind på det nederste billede i
thumbmenuen kommer billedet naturligvis frem. Men jeg vil gerne have min
tilbage-knap til at gå tilbage til thumb siden og stille sig nederst i
rullepanelet hvor jeg kom fra. Kan det lade sig gøre? Hvordan?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-09-04 01:30

Brug javascript. history.go(-1)