Frontpage 98 og webhotel
Fra : Gunner Jermiin Niels~

Dato : 21-09-04 13:21

Mon der er nogen, der kan hjælpe lidt med dette problem:

Jeg har et webhotel hos Surftown, og da jeg oprettede stedet i efteråret
2003, etablerede jeg straks Frontpage extensions på webstedet. Jeg anvendte
uden problemer Frontpage 98 til at redigere webstedet direkte. Så holdt jeg
redigeringspause i lang tid - og da jeg i sommeren 2004 ville redigere,
kunne jeg ikke åbne webstedet med Frontpage 98 !!! Jeg kan godt opdatere
filerne gennem f.eks. webmapper i Windows 98.

Jeg har checket firewall, viruschecker, bruger-id og passwords. Jeg har
spurgt i support hos Surftown, og vi har afprøvet meget, bl.a. at
geninstallere Frontpage webextensions. Til sidst foreslog de mig at opdatere
Frontpage. Den er selvfølgelig også gammel, og hvis jeg nu var sikker på, at
det hjalp!

Er der nogen, der har et bud på, hvad problemet KAN være?

Fra : Miss007

Dato : 21-09-04 13:53

"Gunner Jermiin Nielsen" <gunner.j.nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> det hjalp!
>
> Er der nogen, der har et bud på, hvad problemet KAN være?

Hvis det ville hjælpe at købe en ny udgave af FP, så kunne man næsten tænke
sig til, at Surftown har lavet nogle opdateringer på webserveren i denne
forbindelse. Men når de har supporteret dig så meget, som du gør udtryk for,
så ville det nok have været nemmere for dem at sige, at de har opdateret FP
extensions med en udgave der måske kun virker med FP 2000-2003. Så ville de
ikke supportere dig så længe, hvis landet så sådan. Men...det kunne næsten
lyde sådan. Nu har jeg ikke så meget forstand på servere osv. Men synes at
have set, hos et andet hosting selskab, at det var fra FP 2000 og
opefter...men er ikke 100% sikker.

Miss007 / Trine