Hvordan får jeg et helt hjemmeside værk ne~
Fra : Jan

Dato : 18-09-04 08:12

Hejsa

Jeg har lavet en hjemmeside fra min bærbare pc, men sidder nu og tænker på
hvis den går i stykker, så har jeg intet på min pc, kan jeg evt. hente hele
hjemmesiden med alle fotos, links osv. ned så jeg også kan redigere fra min
stationære pc eller en bærbar på jobbet.

Hvordan gør jeg det ???

Jan

Fra : hcma

Dato : 18-09-04 10:21

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
min
> stationære pc eller en bærbar på jobbet.

Åbn FP -> Filer -> Importer fra web
eller hvis dit web er uden FP-serverudvidelser:
Benyt et FTP-program -> kald op til serveren -> marker dit web og
flyt/kopier det hele over.
m v h
hc

Fra : Ulrik Friis

Dato : 18-09-04 16:21

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller hvis dit web er uden FP-serverudvidelser:
> Benyt et FTP-program -> kald op til serveren -> marker dit web og

Importér fra Web??? Den funktion kender jeg ikke i FP 2k og 2002. Måske den
findes i FP2003? - det må jeg lige tjekke på mandag.

Hvis du bruger FP2000 el. 2002 og serveren har FP server extensions, så gå
online på dit web (http://ditdomænenavn.dk), Filer => Udgiv web => find en
egnet mappe på din stationære eller bærbare og udgiv dertil. Så får du en
tro kopi på harddisken at arbejde med. Hvis du har interaktive elementer
skal disse naturligvis også hentes, selvom programmet gerne vil have FP
server extensions på din computer.Men det har du ikke og skal heller ikke
have det (medmindre du har tænkt dig at din computer skal fungere som
webserver).

Hvis der ikke er FP server extensions gør du som hcma har forklaret eller
bruger den indbyggede FTP klient i FP: Kald op til dit web
(ftp://ditdomænenavn.dk), Filer => Udgiv web - og gør som ovenfor.

Med FP server extensions skal du bruge http protokol.
Uden skal du bruge ftp protokol

Ulrik