upload
Fra : Keldo

Dato : 17-09-04 15:33

Hej med jer

Engang kunne min frontpage godt finde ud af kun at uploade ændringerne og de
nye billeder på min hjemmeside. Nu vil den starte helt forfra med alle
filerne hver gang jeg har lavet en lille ændring.

Hvad er der gået galt? Hvordan kan jeg ændre det tilbage igen?

RK

Fra : A.N.

Dato : 17-09-04 15:53

Hej Keldo
Du går ind på din udgiv side, og klikker på egenskaber for
fjernwebsted/udgivelse, der kan du vælge
kun ændre sider.
Axel

Fra : Keldo

Dato : 17-09-04 16:14