Link med div. protokoller
Fra : Finn T

Dato : 15-09-04 09:04

Hvordan laver jeg et link så et word.doc bliver startet incl. word.
Anvender jeg file://.... åbner den ikke som ønsket

Tænker på at få samme effekt som hvis jeg laver en Run og derefter skriver
path/filname.extension

Men hvordan laves det med html kode ?

Fra : Per Christoffersen

Dato : 15-09-04 09:09

"Finn T" <finn@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvordan laves det med html kode ?

Det kan man ikke. Hvordan filer der hentes ind i browseren skal afvikles, er
en indstilling, som hver enkelt bruger sætter på sin egen pc.
Det kan der ikke ændres ved, - og det er egentlig meget god af
sikkerhedshensyn og meget andet.

/Per

Fra : Finn T

Dato : 15-09-04 14:33

"Per Christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en indstilling, som hver enkelt bruger sætter på sin egen pc.
> Det kan der ikke ændres ved, - og det er egentlig meget god af

ja da, men hvis man laver en genvej og bruger den i sin href kan man nå
stort set det samme. (vi taler om intranet)

Fra : René Løweneck

Dato : 15-09-04 15:30

Hej Finn !

"Finn T" <finn@nomail.dk> wrote in message

> Hvordan laver jeg et link så et word.doc bliver startet incl. word.

Det er meget let. Du skriver simpelthen bare dokumentets navn efter stien.
Her er et eksempel :

http://web19452.talkactive03.net/senordjylland/test/toptest/SE9200/OrgDiagr.doc

René Løweneck
www.lowesite.dk
LøweSite CMS Content Management System
Sådan sparer du tid med din hjemmeside !

Fra : Finn T

Dato : 16-09-04 11:29

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse

> Det er meget let. Du skriver simpelthen bare dokumentets navn efter stien.
> Her er et eksempel :
http://web19452.talkactive03.net/senordjylland/test/toptest/SE9200/OrgDiagr.doc

Næh nej. Den kender jeg godt. Men jeg mangler så alle words værktøjslinjer.
Det var lige det der gør forskellen.
Men tak for buddet