Dropdown box og opdatering ?
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-04 13:57

Hejsa Alle

Hvis jeg nu gerne vil ha at når jeg vælger en ting i en dropdown box, at
siden så reloader, så jeg kan få en ny dropdownboks frem med flere valg..
osv osv osv..
Hvad hulen gør jeg det i ?? Java ?? hvordan laves det normalt.. php kan jo
ikke rigtigt gøre det

Links og ligende modtages med kyshånd..

Mvh
Morten

Fra : *XxX*

Dato : 31-10-04 14:13

"Juel" <xHOSstarchild.dk> wrote in message
> [...]
> osv osv osv..
> Hvad hulen gør jeg det i ?? Java ?? hvordan laves det normalt.. php kan jo

onchange="" eller onSelect=""

Fra : Kasper Johansen

Dato : 31-10-04 15:13

"Juel" <xHOSstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> osv osv osv..
> Hvad hulen gør jeg det i ?? Java ?? hvordan laves det normalt.. php kan jo

Prøv evt. sådan med en SELECT:

<select OnChange="location.href='minside.php?mitid=' + this.value;">

Mvh
Kasper Johansen
www.partyworm.dk

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 01-11-04 12:16

Kasper Johansen wrote:

> Prøv evt. sådan med en SELECT:
>
> <select OnChange="location.href='minside.php?mitid=' + this.value;">

Blot til information, så er den løsning ikke særlig brugervenlig, da man
ikke kan vælge andet en første option med tastaturet.

Brug istedet onblur og/eller en knap som laver "springet".

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Kasper Johansen

Dato : 01-11-04 22:52

"Martin Hintzmann Andersen" <no@spam.please> skrev i en meddelelse
> Kasper Johansen wrote:
> Blot til information, så er den løsning ikke særlig brugervenlig, da man
> ikke kan vælge andet en første option med tastaturet.

Havde jeg aldrig tænkt på, men tak, det er altid rart at blive klogere ;)

Mvh
Kasper Johansen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 31-10-04 15:22

Juel wrote:

> [...]
> valg.. osv osv osv..
> hvordan laves det normalt.. php kan jo ikke rigtigt gøre det

Hvis du fra din dropdown vælger nogle parametre, som bliver tilføjet
sidenavnet ved reload, skulle det vist kunne laves med php.

Men det er de meget bedre til at svare på i php-gruppen. Jeg sætter FUT der
over:

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk