Popunder der virker i XP SP2
Fra : Tom

Dato : 27-10-04 15:01

Findes der et script der virker under XP SP2..
Behøves reelt ikke være et rent pop under. Bare jeg kan få en on_click
bruger action til aktivere et pop under..( i et i-frame f.eks)

Jeg er lettere handikappet da jeg arbejder på mac, og .. Som de fleste sites
... Har flest PC besøg..
Har læst
http://msdn.microsoft.com/security/productinfo/XPSP2/securebrowsing/popup_de
vimp.aspx
Hvilket forklarer en del..
Tom

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 28-10-04 10:57

SP2 burde ikke umidlbart give dig problemer i forb. med popup vinduer. Dog
kommer der en statuslinje på dit popup.

Det kan dog muligvis give problemer hvis det genereres fra et iframe, men
det kan du forsøge dig frem med.Problemet vil i så fald være pga. en ændring
af default indstillingerne i MSIE.

/marten