Script som altid vil fører en bruger til h~
Fra : John Kure Pedersen

Dato : 26-10-04 15:57

Jeg arbejder med en hjemmeside, som har det problem, at søger man
på forskellige søgeord i ex google så bliver man ikke
nødvendigvis henvist til hovedsiden, men kun til dele af
hjemmesiden. Altså framesene udebliver af og til. Jeg ved at der
findes et script, som man kan indsætte sådan at man altid ryger
til hovedsiden af hjemmesiden.

Er det korrekt?
Ved I hvordan man gør, og hvilket script, som jeg skal bruge?
På forhånd tak for hjælpen..

Mvh John

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-10-04 16:59

John Kure Pedersen skrev:

> [...]
>hjemmesiden. Altså framesene udebliver af og til. Jeg ved at der
>findes et script, som man kan indsætte sådan at man altid ryger

Det, der først falder en ind er at sige, drop dog frames.

Det er gammeldags og burde ikke være nødvendig at bruge.

Det er korrekt, at der findes script som fører en til hovedsiden,
men det kan jo gøre det besværligt for brugerne at finde den
side, som de ønskede at se og fandt på google - det er
irriterende for dine brugere.

Lav en link til din indexside, så folk kan komme dertil, hvis de
vil se side i framesættet.

Eller brug
http://www.echoecho.com/dk/jsframes.htm

Så ser de siden i framesættet, men er stadig på den side, de
ønskede at se.
--
Knud